06 March, 2016

Assalamualaikum & selamat sejahtera warga maya sekalian.


Setelah dua bulan berlalu, masuk bulan ketiga inilah baru ada kesempatan untuk bercerita. Mujurlah ingat lagi username dan password blog ni. Kalau tak...sedih jugalah.

Dalam post sebelum ni, saya bercerita tentang emas. Alhamdulillah, berkat keazaman yang tak main2, dapatlah mengumpul sedikit emas...

Hari ni, saya nak buka cerita tentang pinggan mangkuk pula. Saya baru jer berkenalan dengan set pinggan mangkuk corelle. Entah macam mana boleh hati ni terpaut, tak ingatlah.. Corak yang saya suka , plum  walaupun dah ketinggalan katanya, tak kisahlah...tp memang nampak sweet , gitu... Ada lagi satu, enchanted pun menarik hati. Dah cukup bilangannya untuk makan sekeluarga. Sekarang berusaha menambah untuk tetamu pula. Dah jatuh hati sungguh2 ni. Ringan, tipis,tahan lasak& cantik..Selamat tinggal melamine dan segala jenis pinggan kaca yang digunakan sebelum ni.
Moga tiada pembaziran di sini...hehe!
Set enchanted baru dibuka drp kotak , plum pula sebagai tambahan..


1 comment:

  1. Salam ziarah
    jemput singgah blog saya
    akinascarves.blogspot.my
    untuk menambah koleksi tudung dan hijab anda

    InsyaALLAH bermanfaat :)

    ReplyDelete

Bertaubatlah sebelum terlambat...

Hanya Untukmu

Hanya Untukmu
Selamat Hari Lahir...

Realiti: Lalu Lintas Blog

Total Pageviews