19 March, 2009

DIARI HATI CIKGU ANI BP

21 tahun atau dua dasawarsa atau dekad bergelar sebagai "cikgu", banyak suka duka, pahit maung, dan sepak terajang yang telah saya hadapi. Semakin lama, semuanya itu mematangkan pemikiran dan tindakan. Namun, sebagai manusia, ada ketikanya saya tertewas jua oleh nafsu amarah yang akhirnya, di pihak saya berkesudahan dengan penyesalan... Hakikatnya, bumi mana yang tidak ditimpa hujan, dan manusia mana yang tidak pernah melakukan kesalahan...? Maka, di ruang maya ini, andai ada insan yang bergelar "anak didik" atau "murid" kepada saya, Cikgu Ani BP, saya pohonkan berjuta-juta kemaafan daripada kalian...Tiada yang lain, niat di hati hanya ingin melihat kalian berjaya, cemerlang, gemilang, terbilang!

No comments:

Post a Comment

Bertaubatlah sebelum terlambat...

Hanya Untukmu

Hanya Untukmu
Selamat Hari Lahir...

Realiti: Lalu Lintas Blog

Total Pageviews