15 July, 2011

Selamat Berpisah ,Pn. Pengetua...




Pn Hjh. Noriah  Nasir mula berkhidmat di  SMKA pada 1 September 2009, dan menamatkan khidmat di sini untuk menyambung khidmat di SMKDS pada 16 Julai 2011. Singkatnya masa Pn Hjh Noriah Nasir di sekolah saya ini tetapi banyak kejayaan yang dicatatkan oleh sekolah hingga ke peringkat antarabangsa sepanjang beliau di sini. Apabila dipaparkan.... pelbagai inovasi cetusan idea atau yang dimotivasikan oleh beliau  menerusi persembahan multimedia; dalam hati ini terbit rasa kagum...Syabas! dan selamat bertugas di tempat yang baharu diucapkan kepada Pn. Pengetua. Moga banyak lagi kejayaan yang  diraih semasa beliau di SMKDS.


Yang ditinggalkan pula, Insya-Allah, akan teus melakar kejayaan demi kejayaan, kerana sesungguhnya SMKTA memiliki bukan sahaja pentadbir yang mantap, malah barisan pendidik , dan pelajar2 yang hebat. SMKTA Boleh!!!!!

Di sini adalah tiga keping gambar semasa majlis perpisahan yang diadakan pagi tadi, tetapi kualiti gambar tak begitu baik, maklumlah, jurugambar tak begitu bersedia...he2!

Pengetua membelakangi kamera....


Masih lagi membelakangi kamera....


No comments:

Post a Comment

Bertaubatlah sebelum terlambat...

Hanya Untukmu

Hanya Untukmu
Selamat Hari Lahir...

Realiti: Lalu Lintas Blog

Total Pageviews