30 July, 2013

Sedikit Ceritaku...

Assalamualaikum.

Lama benar rasanya tak menjenguk blog saya ni.
Sibuk memanjang, tak ada yang memendek...
Dari awal tahun 2013 hingga bulan Julai ni, macam-macam kejadian yang terjadi.

Diringkaskan ceritanya ;
1.  Awal tahun 2013 dapat , tugas seperti tahun sebelumnya, ditolak 1;guru kelas dan ditambah 1;     Pengerusi bilik guru.
Saya enggan terima jawatan tersebut memandangkan banyak tugasan yang akan saya pikul pada 2013 ini, (ada lebih 20 tugas) tetapi ada satu suara kedengaran; "Ala, tak apa, nanti saya tolong," (hmm...tak tolong pun!)

2.  Makan angin - ke Langkawi 2 kali (rombongan sekolah saya  dan sekolah suami), ke Pulau Tioman ikut   trip sekolah suami (3-5 Jun). Paling seronok, di Pualu Tioman. Airnya sangat jernih. Pemandanganpun sangatlah cantik..


Pulau Tioman waktu matahari terbenam...

3.  Macam2 yang terjadi, suami kakak (kak lang )Abg Isa meninggal, pemantau memantau di sekolah. Tak mengapa, datanglah, dapatlah dilakukan penambahbaikan di mana-mana..

Di tanah perkuburan seksyen 25, Shah Alam.


Pemantau SPSK sedang mengagih2kan tugas...

4.  Tahun 2013 tahun menanda tak habis2... Tiga kelas tingkatan 5 untuk subjek BM memang betul2                  mendera...Ketua Bidang dah nasihatkan saya supaya ambil 2 sahaja, dan 1 tingkatan 4 ditambah 1 lagi          tingkatan 1, tapi saya menolak sebab memikirkan persediaan mengajar sampai 3 jenis..ting. 1, 4 dan 5.          Akhirnya, tanggung sendiri!



Lain2:

- Jerebu

              
Jerebu di bandar Batu Pahat, Johor DT
         



             
- Sukan Kecil

               
                                  Wajah2 ceria pegawai sukan kecil...hehe!


- Sukan Tahunan



                          Pertandingan Perbarisan - Pasukan rumah Mawar                             

                     
                           Pembawa Bendera Kejohanan . Kadet Polis
   

       
        Tak cukup stamina...pengsan!




No comments:

Post a Comment

Bertaubatlah sebelum terlambat...

Hanya Untukmu

Hanya Untukmu
Selamat Hari Lahir...

Realiti: Lalu Lintas Blog

Total Pageviews