02 April, 2012

SMKTA- Januari- Mac 2012

Assalamualaikum!

Tempoh tiga bulan di sekolah saya pada tahun 2012 ini menyaksikan banyak peristiwa yang berlaku . Peristiwa-peristiwa tersebut menggambarkan betapa hebatnya sekolah tempat saya berkhidmat ini. (Puji tiada makna!!!!haha!) Rasanya tidak perlulah saya bercerita dengan panjang lebar di sini. Pada kali ini, saya bercerita menerusi gambar-gambar yang saya rakamkan. Ayuh, kita cuci mata!

Bergambar sebelum Perlawanan Bola Jaring Persahabatan Antara rumah Mawar( Merah) dengan rumah Dahlia (Jingga) petang tadi
Perasmi majlis, Yang Berhormat Dato' MA...Dapatlah kami sumbangan (wang besar!)  untuk  membeli cat  bagi menceriakan bangunan sekolah...Alhamdulillah.
Sebahagian daripada ibu bapa semasa Mesyuarat Agung PIBG (Sabtu)- Mereka sedang menyaksikan persembahan Bicara Berirama (arahan saya...he2!)

 
Gambar kenangan saya dengan dua orang pelajar terbaik sekolah dalam SPM 2011 (10A) Wendy  dan Hui Xuan.
Rewang untuk Maulidul Rasul 1434H..
Kreativiti pelajar,..Pakaian beragam semasa  majlis Maulidul  Rasul
Jelitawan pasukan Mawar...Ops! haha!

Gambar-gambar lain akan dimasukkan esok-esok....Insya-Allah.





2 comments:

  1. Tahniah besanku...teruskan usaha...untuk hidup dalam dunia blog plak yer...hehehe...best3x....

    ReplyDelete
  2. Terima kasih my dear besan....he2!
    Insya-Allah, k.Ani cuba merajinkan diri mengarang di sini...<3

    ReplyDelete

Bertaubatlah sebelum terlambat...

Hanya Untukmu

Hanya Untukmu
Selamat Hari Lahir...

Realiti: Lalu Lintas Blog

Total Pageviews